ECHIPAMENTE SI MONTAJ
DESTINATIE
Se ataseaza la admisia de aer a motoarelor termice cu aprindere prin scanteie (MAS) sau cu aprindere prin comprimare (MAC – Diesel) in scopul cresterii randamentului combustiei.
Este un sistem de aditivare chimica a aerului de ardere (se trateaza 0,1 – 1,0% din aerul necesar motorului). Rata de aditivare este de ordinul picogramelor pe kilogramul de combustibil si este constanta raportat la combustibilul consumat, indiferent de sarcina sau turatia motorului, cu reglare continua a debitului de aer aditivat in functie de presiunea atmosferica, de temperatura si umiditatea aerului aspirat de catre motor.
Nu sunt aduse modificari la motor sau la sistemele computerizate aferente si nu consuma din resursele motorului (mecanic sau electric)
Este deja instalat pe diverse tipuri de automobile, multe cu parcurs aditivat de peste 100.000 Km.
EKOBIK
Acelasi model de automobil poate avea arhitecturi diferite ale motorului de la un exemplar la altul, chiar si la aceeasi cilindree
Alimentarea cu aer a motorului (tubulatura, filtru, debitmetru etc.) este diferita ca forma si dimensiuni
Spatiile disponibile amplasrii dispozitivelor EKB impun gasirea pozitiei optime, fara a deranja accesul pentru interventiile de intretinere si reparatii
Se executa de catre personalul producatorului sau de catre terti cu personal instruit
1. Corp dispozitiv
2. Orificii admisie aer atmosferic
3. Cupla pneumatica
4. Furtun vacuum
5. Suporti de prindere
MONTAJUL EKB
Pasii de montaj sunt:
1. Test EOBD
2. Masurare vacuum
3. Test gaze initial
4. Montare suporti
5. Montaj priza
6. Montare EKB
7. Cuplare la priza vacuum
8. Test gaze final
Ecologic. Optimizat. Eficient.
Dispozitivul foloseste un filtru activ special, care contine molecule de aditivare a aerului de combustie, pe care le livreaza proportional cu sarcina motorului. Dispozitivul este de tip pasiv si nu consuma din resursele motorului, nefiind necesare nici un fel de actionari mecanice sau electrice.