REDUCEREA CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL + gaze cu efect de sera (CO2)

REDUCEREA EMISIEI DE GAZE CU EFECT DE SERA (CO2) ESTE DIRECT PROPORTIONALA SI IN ACELASI CUANTUM CU REDUCEREA CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL

PENTRU ACEEASI CANTITATE DE COMBUSTIBIL FURNIZATA PENTRU UN CICLU MOTOR

Computerul furnizeaza aceeasi cantitate de combustibil, in functie de sarcina si turatia motorului. Intre 5 si 30% din combustibil nu va fi consumat integral ajungand in galeria de evacuare, unde se va continua arderea in mod inutil, adica aceasta parte de combustibil se va pierde. O ultima parte chiar iese pe esapament partial nears (fumul de la accelerare)

"

CRESTE RANDAMENTUL ARDERII (20 - 30%)

EKOBIK creeaza conditiile realizarii unei combustii avansate, in special la sarcini si turatii ridicate (demaraje, depasiri, viteze si turatii ridicate, incalzirea motorului). Se consuma util pana la 95% din combustibilul nears in regim clasic.

"

SE CREEAZA LUCRU MECANIC SUPLIMENTAR (+10 - 20%)

Combustia avansata genereaza un spor de caldura, presiunea din cilindrii creste, ceea ce conduce la generarea unui supliment de lucru mecanic care se va transmite catre arborele cotit.

"

CRESTE PUTEREA SI CUPLUL MOTOR (+4 - 15%)

Adaosul de lucru mecanic mareste cuplul motor, deci si puterea motorului.

"

SCADE CONSUMUL DE COMBUSTIBIL LA 100 Km CU 4 - 25%

Rezultatul sporirii randamentului arderii va conduce la reducerea consumului. Valorile mici se realizeaza in cazul conducerii economice, cu viteza redusa si turatii constante. La maniere de conducere mai sportive, se pot astepta diferente chiar mai mari de 25%.

REZULTATE – REDUCERE CONSUM COMBUSTIBIL

MAS – Aprindere prin scanteie (benzina, GPL)

UN PLIN GRATIS LA 5 ÷ 7 ALIMENTARI !!!

La MAS economia de combustibil se produce la pornire (incalzire rapida a motorului), relanti (stationari repetate in trafic urban), la accelerari si la turatii si viteze mari pe sosea

MAC – Diesel

UN PLIN GRATIS LA 4 ÷ 6 ALIMENTARI !!!

La MAC economia de combustibil se produce la pornire (incalzire rapida a motorului), accelerari dese pana la 2500 r/m si la turatii si viteze mari pe sosea

Conditia esentiala pentru obtinerea unor asemenea rezultate cu EKOBIK este intretinerea corecta a motorului si transmisiei, presiune corecta in pneuri si alegerea acestora, reglarea corecta a directiei si mentinerea manierei de conducere.

Ecologic. Optimizat. Eficient.

Dispozitivul foloseste un filtru activ special, care contine molecule de aditivare a aerului de combustie, pe care le livreaza proportional cu sarcina motorului. Dispozitivul este de tip pasiv si nu consuma din resursele motorului, nefiind necesare nici un fel de actionari mecanice sau electrice.