CURATARE IN FUNCTIONARE EGR, DPF, CATALIZATOR

ACESTE DISPOZITIVE DE PE TRASEUL DE EVACUARE SE CURATA IN FUNCTIONARE DOAR DACA TRASEUL GAZELOR ARSE NU ESTE COMPLET INFUNDAT

"

MAS - aprindere prin scanteie (benzina, GPL)

"

Trafic preponderent urban

Conducere la turatii mici (suprasarcina)

Benzina sau GPL cu compozitie variabila

"

Se formeaza in exces particule nearse sau partial arse

Particulele adera la suprafetele metalice ale catalizatorului si a intregii evacuari

Treptat, depunerile se acumuleaza si se transforma in calamina, pana la infundarea pasajului

"

Motorul nu mai „trage”

Urca greu in turatie

Probleme la depasiri si urcarea pantelor

Creste consumul de combustibil

• Impiedica formarea si/sau reformarea de particule nearse

• Curata depunerile existente

• Mentine in stare curata catalizatorul, filtrul de particule, EGR si tobele de esapament

"

MAC - aprindere prin comprimare (diesel)

"

Trafic preponderent urban

Conducere la turatii mici (suprasarcina)

Motorina cu compozitie variabila

"

Se formeaza in exces particule nearse sau partial arse

Particulele adera la suprafetele metalice ale catalizatorului, DPF-ului si a intregii evacuari

Treptat, depunerile se acumuleaza, pana la infundarea pasajului

"

Infundare treptata a pasajelor

Fum din ce in ce mai dens la evacuare

Motorul pare „obosit”

• Impiedica formarea si/sau reformarea de particule nearse

• Curata depunerile existente

• Mentine in stare curata catalizatorul, filtrul de particule, EGR si tobele de esapament

Galerie evacuare dupa 100000 km cu EKOBIK

Galerie evacuare dupa 100000 km cu EKOBIK

Sectiune evacuare dupa 100000 km cu EKOBIK

Un esapament „fardat” de EKOBIK