ANALIZA EMISII ITP – Fara compromisuri

La un motor care a primit dispozitivele EKOBIK emisiile masurate de catre statiile ITP se vor situa in limitele impuse de reglementarile in vigoare. Imediat dupa montajul EKB se face analiza gazelor (de catre montatorul dispozitivului) si se observa deja reducerea pronuntata a concentratiei emisiilor poluante.

Dupa parcurgerea primilor 1000 Km, nivelul emisiilor poluante ar trebui sa fie si mai scazut, fiind determinabil chiar si la motorul insuficient incalzit.

Iata rezultatele obtinute la cateva motoare:

CO HC
mg/Nmc ppm
AUTO Litraj Motor Clasic EKB Dif.  % Clasic EKB Dif.  %
Opel, Chevrolet, Daewoo 1,6 l GM-356 2800 10 2790 99,64 80 1 79 98,75
Subaru 2,0 l EJ 20 2424 15 2409 99,38 92 2 90 97,83
Logan 1,6 l 1,6 16v 3430 20 3410 99,42 263 7 91 97,34
Mitsubishi 2,0 l 4G63 2400 10 2390 99,58 158 15 92 90,51
Nissan 1,5 l QG15 200 0 200 100,00 61 0 61 100,00
Citroen 1,6 l VTH 30 10 20 66,67 368 9 359 97,55