ANALIZA EMISII ITP – Fara compromisuri
La un motor care a primit dispozitivele EKOBIK emisiile masurate de catre statiile ITP se vor situa in limitele impuse de reglementarile in vigoare. Imediat dupa montajul EKB se face analiza gazelor (de catre montatorul dispozitivului) si se observa deja reducerea pronuntata a concentratiei emisiilor poluante.
Dupa parcurgerea primilor 1000 Km, nivelul emisiilor poluante ar trebui sa fie si mai scazut, fiind determinabil chiar si la motorul insuficient incalzit.
Iata rezultatele obtinute la cateva motoare:
CO | HC | |||||||||
mg/Nmc | ppm | |||||||||
AUTO | Litraj | Motor | Clasic | EKB | Dif. | % | Clasic | EKB | Dif. | % |
Opel, Chevrolet, Daewoo | 1,6 l | GM-356 | 2800 | 10 | 2790 | 99,64 | 80 | 1 | 79 | 98,75 |
Subaru | 2,0 l | EJ 20 | 2424 | 15 | 2409 | 99,38 | 92 | 2 | 90 | 97,83 |
Logan | 1,6 l | 1,6 16v | 3430 | 20 | 3410 | 99,42 | 263 | 7 | 91 | 97,34 |
Mitsubishi | 2,0 l | 4G63 | 2400 | 10 | 2390 | 99,58 | 158 | 15 | 92 | 90,51 |
Nissan | 1,5 l | QG15 | 200 | 0 | 200 | 100,00 | 61 | 0 | 61 | 100,00 |
Citroen | 1,6 l | VTH | 30 | 10 | 20 | 66,67 | 368 | 9 | 359 | 97,55 |