Selectează o Pagină

REZULTATE GARANTATE SI VERIFICABILE IMEDIAT

  1. Reducerea emisiilor poluante: HC (hirocarburi nearse) si CO (oxid de carbon)

 

Se face analiza gazelor evacuate, inainte si dupa montarea EKB, cu aparatura AVL si AFRISO, diferenta fiind evidentiata prin variatia afisata de catre analizoare, inscrisa pe buletinele de analiza.

  1. Reducerea consumului de combustibil

 

Cu ajutorul unui software adecvat si cu informatia obtinuta prin intermediul OBD, se masoara consumul orar la stationar in cele doua situatii, , adica cel clasic si cel evidentiat dupa montarea EKB. (In cazul in care computerul autovehiculului furnizeaza parametrii necesari determinarii continue a consumului)

Dupa montaj, utilizatorul va constata reducerea consumului de combustibil, treptat, prin teste plin/plin pe trasee identice (in conditii atmosferice similare), sau din informatiile furnizate de catre computerul de bord.

 

  1. Cresterea de putere si cuplu

Pe dinamometru se efectueaza doua teste de putere, inainte si dupa montarea EKB. Diferentele sunt evidentiate prin graficele furnizate de dinamometru.

NOTA 1: La cerere se pot efectua si alte teste, mai complexe, dar acestea sunt disponibile la cererea si pe costurile beneficiarului.

NOTA 2: Valorile obtinute se refera la situatia imediat evidentiata dupa montaj. Actiunea EKB se manifesta treptat, iar rezultatele se vor imbunatati progresiv, in 1000 – 2000 Km parcursi. Ulterior, dispozitivul EKB va avea rolul de a mentine parametrii de functionare ai motorului la valorile optime atinse. Pentru mentinerea indelungata a parametrilor optimi ai motorului este necesara schimbarea cartusului activator dupa 20000 Km sau dupa doi ani.

 

  1. Incalzirea rapida a motorului rece

    Dupa montarea EKOBIK se constata o incalzire mai rapida a motorului, pe masura ce sunt indepartate depunerile de pe partea de gaze arse, depuneri care reduc eficienta transferului de caldura catre lichidul de racire si determina evacuarea caldurii in atmosfera, in loc sa contribuie la incalzirea ansamblului motor. Pe masura ce se indeparteaza depunerile de calamine, zgura si particule nearse, caldura este transferata din ce in ce mai repede catre ansamblul motor, scade excesul de combustibil, se reduce din combustibilul necesar incalzirii motorului, iar cantitatea de poluanti emisa in atmosfera se reduce.